Administration NIMH

විවෘත වේලාවන්: සඳුදා – සිකුරාදා (පෙ.ව .8.00 සිට ප.ව. 4) සහ සෙනසුරාදා (පෙ.ව. 8-12)

පහසුකම්:
  • අධ්‍යක්ෂගේ ප්‍රධාන පරිපාලනමය සහායක අංශයයි.
  • කාර්ය මණ්ඩලයේ පෞද්ගලික ලිපි ගොනු කළමනාකරණය.
  • යටිතල පහසුකම් සැලසුම් කිරීම සහ උපයෝගිතා කළමනාකරණය පිළිබඳ ව අධ්‍යක්ෂ වෙත සහාය වීම
  • පරිපාලන වාර්තා සකස් කිරීම.
  • ඕවර්සියර්  කාර්යාලය: රෝහලේ සියලුම සහායක කාර්ය මණ්ඩලය සඳහා ප්‍රධාන සම්බන්ධීකරණ කාර්යභාරය ඉටු කරයි.
  • ආහාර අංශය: සියලුම වාට්ටු සහ ඒකකවලින් ආහාර ඇණවුම් දත්ත ලබා ගැනීම සිදු කරයි.

දුරකථන දිගුව: 201 (අධ්‍යක්ෂ) / 241 (නියෝජ්‍ය අධ්‍යක්ෂ) / 202 (පරිපාලන නිලධාරී) / 203 (ප්‍රධාන ලිපිකරු)

තොරතුරු වල කිසියම් දෝෂයක් තිබේ නම් කරුණාකර විද්‍යුත් තැපැල මඟින් අප හා සම්බන්ධ වන්න.